pátek 15. června 2012

Na kafíčko

s maminkou Tadeáška jsem si dneska vyrazila. Konečně !
Už jsme se neviděli ani nepamatuju. Lucka za náma dorazila ze školy. Stihly jsme si u kafíčka pohovořit, projít se po parku, prostě pohodička.



Po dopoledni, kdy mne docela vypekl kolega a já zůstala v práci sama a ještě se mi rozbily dva přístroje, to byla nádhera.
Jeden přístroj jsem rozchodila sama, druhý opravil můj šikovný muž odpoledne.
Výsledky Viki ještě nejsou.
Ale po příjezdu přítele prostřední dcery to vypadalo, že je úplně zdravá.
Tak snad to bude OK.

2 komentáře:

  1. Snad bude vše v pořádku. Gratuluji k setkání a povídání, to je občas potřeba.

    OdpovědětVymazat
  2. A takže je všechno pořádně rozchozené a může začít krásný a slunečný víkend...přesně takový ti moc přeji :o)

    OdpovědětVymazat