sobota 16. června 2012

Výlet

Lucko, kam bys chtěla na výlet. Někam, kde jsou skály. Proč ne.
I já už jsem potřebovala vypadnout někam do přírody, kde nebude moc lidí ( kupodivu nebylo).
Taťka se dnes celý den školil, prostřední šla na brigádu a bylo na čase zjistit , jak je na tom doopravdy Viki. Zda je fakt nemocná, nebo to na nás jen hraje...
Zvolila jsem blízké okolí, vybrala (jsem si myslela) nenáročnou trasu tak asi 5km dlouhou. Sluníčko svítilo, ale naštěstí většina cesty vedla mezi stromy a ve stínu.
Měla jsem s sebou jen malý foťáček, proto fotky nejsou úplně nej...
Skály dle přání byly všude okolo nás


Na co šlo, na to se lezlo

 A zase skály


Těžko vybrat z tolika fotek ty nej...


 Některé jsme si musely " podržet", aby na nás nespadly


Viki se to taky líbilo. Mimochodem nabyla jsem tak 90% jistoty, že je to simulant a hypochondr. Sice po návratu lehla a spí, ale celou dobu byla v pohodě. Jen nechápu, proč jí vypadává srst po hrstech. To fakt není línání...


Cestou se nám naskytly úžasné výhledy...
Tady za stromy Panteon na Malé Skále


Není to nádhera ?


V pozadí Trosky


Došly jsme až k zřícenině




Na zpáteční cestě , jak jinak, zase skály a zase se po nich lezlo.






Poslední výhled na Kozákov


A hurá na nanuka. Dneska jsme si ho fakt zasloužily.
Cestou zpátky jsme vyzvedly  brigádnice.
Taťka byl už taky doma a dokonce byl se školením spokojen. Něco se dozvěděl, dobře najedl, takže spokojenost byla na všech stranách.

7 komentářů:

  1. Krásné fotky. Skály mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda já fakt letos tam k Vám dojedu. Ty skály jsou nádhera, jak jsme mohli tak dlouho tam nejet!!! A Lucka je velká silačka, jak drží ten kámen!!

    OdpovědětVymazat
  3. na malý fo´táček slušný výkon:-) Já mám ráda tu stezku z železného brodu do Semil..raisovu tuším?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stezka je to Riegrova, letos uzavřena kvůli sesuvu, ale stejně tam všichni chodí...

      Vymazat
  4. Opravdu nádherné fotky, to musel být krásný výlet. Díky za zprostředkování:)

    OdpovědětVymazat
  5. No, milé dámy a co udělat blogařský srazík s malým výletem v nějakém "českorajském" terénu ?

    OdpovědětVymazat
  6. Ivi:-)

    Já doufám, že letos s kluky zvládnu tam k "Vám" dojed, uvidíme, snad v srpnu, do konce července mám 2 kluky v lázních.

    OdpovědětVymazat