pondělí 16. července 2012

Devatenáct...

Letí to, letí. Kdeže je moje "miminko" ?

Všechno nejlepší, máme Tě rádi... a moc


Možná bude mít námitky, že jsem ji sem dala, ale ať. Jsem na ni pyšná a mám ji ráda.

Dnes konečně může dojít k odtajnění, Radko děkuju .


Dvě proto, protože v červenci slaví narozky dvě naše starší dcery a obě chovají potkánky (myšky) :).

Ovšem tuhle nádheru nepřekonám



 Jsem moc ráda, že ho máš...

Práce nad očekávání klidná ( mladý kolega se kterým jsem měla tu čest poprvé), cesta taky. Holky to tu zvládly skvěle. Odpoledne se stavila na skok i nejstarší s kamarádkou.
Telefonát s oslavencem dnešních jmenin, kupodivu v poslední době to docela jde...
Další telefon už není tak optimistický, teta od pátku zase v nemocnici, ach jo...



5 komentářů:

  1. Dceři vše nej...a dofám, že nemocnice není nic vážného:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujeme k narozeninám! A máš nádhernou dceru(y). Myšky i dort mi vyrazily dech. Paráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, není zač - mně bylo ctí :-), "miminko" je nádherná ženská a kytička i dort jsou také vydařiné. Nezbylo?!?

    OdpovědětVymazat
  4. To je kočka! :-) všechno dobré do dalších let!! :-))

    OdpovědětVymazat