pátek 20. července 2012

Plány

byly různé, Viki nám je rychle změnila.
Chuděra moje malá. Ráno se sotva došla vyvenčit, trochu se najedla a lehla.
Nožky nahoře, celá se třásla. Když vstala, aby se napila tak v botičkách uklouzla a kňučela bolestí. Jasně, odtrhla si další drápky, ale jen napůl.
Odpoledne po nákupech jsem se sebrala a jela řešit situaci s paní doktorkou. Zlatá ženská. Když skončila ordinaci, přijela k nám domů, Viki trochu uspala a drápy dotrhala.
BRRR !!! Kdopak asi asitoval, že....
Takže na jedné přední tlapce má dole tři ( ty zbývající dva ale slezou taky,ale dnes ještědržely a bylo by to zbytečné týrání), na druhé přední má dole všechny. Na zadních má pryč po jednom, zatím. Trpí chuděra a my s ní.
Paní doktorka se vyjádřila, že tohle v životě neviděla. Proč musíme mít pořád něco extra?
Takže jsem celý den vlastně běhala kolem maroda. Ještěže jsme k obědu měly zbytky od večeře :).
To je asi tak, když mám o prázdninách trochu volněji a mohla bych si to s Luckou užívat, tak vloni jsem denně jezdila převazovat nohu tetě a letos Viki.
Plán je totiž takový. Každý den převaz tlapiček s koupelí buď v hypermanganu, nebo ve spec. roztoku na plísně, který se dává každý třetí den. Po koupeli a dukladném osušení mazat Canestenem. Hlavně uhlídat Viki, aby nožky byly v suchu, nelízala si je, aby se obvaz nepřilepil, nezapařil.....No, o zábavu nebude následujících minimálně 14 dnů nouze.
Dohodli jsme se s doktorkou, že vzhledem k rozsáhlému postižení a jasné bakteriální infekci nebudeme raději čekat na kultivaci a pro jistotu nasadíme širokospektrá ATB.
A to nemluvím o tom, jak budeme venčit a krmit. Dnes večer jsem ji ven vynesla ( má 30kg), abych následně zjistila, že už vyvenčená je, na koberci...
Žrát jsem jí dala jen trochu, jedla vleže z talířku, aby se k tomu vůbec dostala.
Ano, nejsem normální, ale co mám dělat? Přivázat ji v lese ke stromu ???

5 komentářů:

  1. Chudinka...je mi to líto..at se brzy uzdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, jsi NORMÁLNÍ a každý kdo má doma pejska to chápe! Možná by jsme se divili, co všechno lidi dělají pro svá zvířátka, ale jakkoli trpící příbuzný je nezajímá.
    Ivo, Viki je mi mooc líto, i tebe, to sis co by asistentka pošmákla...Ke stromu ji nevaž, až bude v pořádku opravdu ocení tvoji péči, je to přece kámoška.
    Tak ať je Viki brzo fit,
    ahojky Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, jsi naprosto normální! Je to přece člen rodiny, tak si zaslouží tu nejlepší možnou péči. Je mi vás holky moc líto, obou dvou, vím, že trpíte obě. Ale dostaneš jí z toho, já to vím!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ajajaj.. také vás lituju obě a doufám, že to brzo bude zase v pořádku..

    OdpovědětVymazat
  5. JE MI TO LÍTO, DRŽÍM PALCE, A´T SE JÍ NOŽIČKY BRZY ZLEPŠÍ!

    OdpovědětVymazat