neděle 1. července 2012

Senoseč

Kdeže jsou ty doby, kdy sedláci vzali kosy, ženy a děti hrábě a celé léto se sušilo a sušilo. Dnes přijede jeden den traktor posekat, druhý den obrátit a tředí den sklidit.
V našem blízkém okolí je jedna "farma". A tak jsme dnes měli možnost vidět, jake se seno sklízí.
Nejdřív se udělají úhledné řádečky


 Potom pěkné válečky,


které se nakonec hezky jako dárečky zabalí a je hotovo.


Včera jsem dostala od Péti přítele košíček třešní, tak dnes byla bublaninka.
Samozřejmě , že svůj díl dostal i majitel třešní.


Péťa byla i dnes na brigádě a potom v kině.
Lucka nadšeně "vařila"




 Co má taky dělat, když matce je šoufl, že...
A odpoledne tu byl zase pejsek na injekci, tudíž jsme si užili i Tadýska.




Vadou na dnešním dnu bylo zase vedro, které mi fakt nedělá dobře a potom to, že Viki si při hraní s Barnym (pejsek kamarádky, co mu píchám ATB) někde strhla jeden drápek. Krve jak z vo..., ale ani nepípla. Jen večer, když si blbě stoupla a znovu si to strhla, tak to teda kňučela. Chuděra. Tak jsem jí to namazala, zavázala a uvidíme zítra...

3 komentáře:

  1. Miluji ty válce na polích, je nádhera :-)
    Vždy si vzpomenu, jak jsme řádili v seně u babičky na polích, rozhazovali, ne za úmyslem škodit, seno navzájem po sobě, zasypávali se apod :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taé miluji seno :o)))...zvyknu cestami necestami dokumentovat ...fotit. Moc krásný portrét ..jsi šikula :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Chudinka malá...brrr. To vaření se mi líbí. Pošleš recept na bublaninku? :-) Děkuju

    OdpovědětVymazat