pondělí 2. července 2012

Zákon schválnosti

Tak ten dnes zafungoval na 100%. Nebudu se rozepisovat (i nepřítel naslouchá).
Ale když se sejdou dva "slušňáci", kteří dodržují, někdy i víc než je zdrávo pravidla dobrého chování a vystupování a po splnění všeho, co bylo třeba se rozhodnou, že ta pravidla trošinku poruší, tak se stane hádejte co ???
No jasně! Hned se to provalí a najde se "dobrá" duše, která si to nenechá pro sebe.
Celá situace je z mého pohledu směšná, ale je možné, že se časem moc smát nebudu.
( Možná Barčo můžem plánovat společné prázdniny...)
Jinak jsem stihla zajít s Viki na veterinu. Ano, už zase. I pan doktor se děsil když nás viděl. On se totiž Viki krom toho strženého drápu ještě jeden nějak nalomil a začal krvácet když s ní byla Lucka sama doma. Zvládla to na výbornou šikulka moje. Odpoledne šla sama ke kamarádce do bazénu.
Já jsem tak ráda, že tam může. Z dítka, které se bálo vody je najednou čochtan.
Navečer jsem si ji vyzvedla a jely jsme píchnout Barnymu poslední injekci. Důvod, kvůli kterému je dostával se zdá o moc lepší, tak uvidíme, co zítra na kontrole.

Žádné komentáře:

Okomentovat