středa 10. října 2012

Jaká jiná

než náročná byla středa. Ale to tak je a jinak to už asi nebude. Hlavně, že se vše zvládlo relativně v klidu.
Odpoledne jsem vyzvedla Lucku z keramiky. Doma se mi potom chlubila jedničkou. Tak nevím jestli mám, nebo nemám chválit. Každopádně jsem se té povedené hrubce zasmála...
Jen nevím, jestli upozornit paní učitelku, že nedává pozor :)


PS: Viki už je úúúplně v pořádku. Snědla prostřední jídlo přímo z talíře když odešla za dveře. To snad ještě nikdy neudělala. Hurá.

3 komentáře:

  1. Já bych chybu opravila :-) Ale jednička je to krásná, si vzpomínám na to, jak jsme si je ve škole přeměřovali, kdo má větší:-D

    OdpovědětVymazat
  2. VElkorise bych krokodíla ignorovala :o) Holynky by klidně snedly i prvorozené i LUcce, nevím jestli bys jásala, protože s největší pravděpodoností i tvoje :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahááá, u vás je krokodýl! A ja som tam tú hrubku nevedela nájsť.
    Ona to asi Lucka napísala po slovensky. ;-)

    OdpovědětVymazat