úterý 9. října 2012

Obyčejný den

To si člověk říká, když se probudí a má pocit, že ho nic nečeká, jen každodenní povinnosti.
Začnete dokonce myslet negativně. Třeba po otravném telefonátu.Otázky typu proč já, proč zrovna tohle, proč takhle......
Pak vám někdo poděkuje, někdo pochválí vaši práci. Přijde milá zpráva.  Potkáte kamarádku, někdo něco za vás udělá jen tak, protože zrovna chce. Důležité je, aby člověk poznal tem nicotný přechod mezi negativním a pozitivním a čerpal sílu z toho hezkého a na nezajímavé a otravné zapomněl.
A i když času není nazbyt a rozhodně se nedá stihnout vše, co by člověk chtěl, může i obyčejný den být docela pěkný.

2 komentáře:

  1. Takový podobný den jsem měla já. Díky Bohu za obyčejné dny, může být i hůř.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám pocit, že čím víc si člověk myslí, že ten bude stát za ....., tak se nakonec povede.

    OdpovědětVymazat