pátek 12. října 2012

QUEEN

Na dnešek jsem se docela těšila.
Ráno tady mrzlo, byly - 2,00. V autě nebyl rozmrazovač, škrabka, prostě nic. Mít servisního technika (čti manžela) po ruce, tak nevím... Jo, jasně, mohla jsem si to tam dát sama, ale auta jsou jeho starost....
Školu jsme stihly tak akorát.
V práci relativně klid. Někdo by možná řekl blázinec, ale mě to přišlo docela v pohodě.
Vyzvedla jsem Lucku z družiny (jako nutně tam v pátek potřebuje být aspoň do tří) a cestou domů jsme se zastavily u kaštanů. Dle frekvence lidí v těchto místech jsme si myslely, že tak 5 - 10 kaštánků kdybychom našly, že bychom se velmi radovaly. Radovaly jsme se převelice. Bylo jich tam fakt hodně.




Potom domů, připravit nějaké jídlo na sobotu a neděli, vyprat prádlo a navečer jsme s mužem odjeli.
Nejdřív si splnit občanskou povinnost. Volební místnost máme v budově, kde se asi zastavil čas.
Schválně, kdo pamatujete...
 

A odtud do kina a do kavárny. nejdřív kávička a palačinka na slano, potom film.  A co bylo k vidění?
 Quenn v Budapešti. To byla nostalgie...To jsme si zavzpomínali, ale hezký to bylo, to jako jo.

poster

Hezký den to byl, až na to, že venku leje a o mne se už kolikátý den pokouší nějaká choroba.
Tak se o nic nepokusí.

5 komentářů:

  1. Tak tomu říkám nostalgie, to je už pár let...dokonce desítek, co jsem viděla Queeny v Budapšti. A to retro zátiší u volbní místnosti doufám neinspirovalo voliče, to se jen tak nevidí :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou inspirací bylo zátiší u vstupu k volbám si netroufám tvrdit. Dle výsledků ale asi žádnou. A takových zátiší bych u nás našla asi víc.
      Možná proto náš mladý starosta není všemi oblíben.

      Vymazat
  2. Souhlasím s Aranel, napadlo mě přesně to samé... my jsem volili v místní praktické škole a dojmy víc než podobné.. Kaštánky jsou nádherné! Hrozně ráda je mívám po kapsách a prostě si je jen tak ošahávám :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si takhle matlám i kamínky z řeky, možná ještě raději než kaštany.

      Vymazat
  3. Tak u nás proběhly v domově s pečovatelskou službou, asi kdyby to s někým seklo :-)

    Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat