sobota 3. listopadu 2012

Očkování

má dnes za sebou Viki.
Ráno ošklivo, poprchávalo. Lucka už je relativně dobrá, ale má rýmu. Plánů mnoho, ale co dělat, a co ne.
Chtěla jsem na malý výlet, ale kvůli počasí ( ten déšť) jsem to raději zavrhla.
Ještě včera jsme řešili ATB a já tady budu lítat venku, že. To jsem ale matka.
Tak jsem sebrala Viki a mazala s ní na veterinu. Datumově tak akorát, je v pohodě, nehárá, prostě ideální den na očkování. Zvládli jsme to hravě. Paní doktorka byla potěšena, když Viki viděla.
A odpoledne polykám žáby, žabky , žabičky. S Luckou doděláváme úkoly, vaříme, pečeme.
Prostřední pracuje.
Nejstarší byla v Praze vystavovat potkanice a byly holky diskvalifikované. Potvory malý chlupatý se porvaly.
Tak snad příště.

4 komentáře:

  1. To jsem ráda, že jste Lucčinu chorobu zvládly tak dobře! Rvačka je důvod diskvalifikace? No jo, do příště musí potkanice nastudovat zásady fair play :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Porvaly se :-D
    Ty jo, ještě je budete muset učit, kdo podává ruku, kdo navrhuje tykání,...:-)

    Super, že je Lucce lépe!

    OdpovědětVymazat
  3. Ono jde o to, že se posuzuje srst a musí být bez zranění a když holt byly od krve...Ale jinak si to prý užily. Hlavně ta dvounohá.

    OdpovědětVymazat