sobota 1. prosince 2012

50 let

společného života by bývaly dnes oslavily moji rodiče kdyby se toho dožily. Bohužel...
Nevím, co je to tenkrát napadlo brát se v prosinci. Myslím, že rozhodnutí, že chtějí být spolu a chtějí stavět domeček. Asi tomu chtěly dát "formu". Dle vyprávění vím, že svatba byla pěkná a veselá. Asi bych měla zapátrat a objevit jejich svatební foto. Stavět sice začaly, ale později, čáru přes rozpočet jim udělal můj bratr, který se narodil na konci července. Aniž by to tenkrát tušily, byl už s nimi na svatbě. O pět let později jsem se narodila já a když mi byly dva měsíce, stěhovali jsme se všichni do nového domečku.

Dnešek začal mrazivým (- 8,00 st.C ), ale slunečným ránem a trávili jsme ho tak trochu předvánočně.


Po obědě jsme se s Luckou vypravily do místího muzea na každoroční vánoční jarmark.
Prohlédly jsme všechny stánky, koupily adventní věnec, jeden keramický obrázek - andělku a zase jely domů.


Tam jsme s taťkou rozvěšeli světýlka do oken. Lucka měla chuť patlat těsto na cukroví a udělala sama na troje. No, trochu jsem jí asistovala, ale stejnak je to šikulka.Prala se stím statečě a ala to krásně dohromady.


Navečer  se tu objevila prostřední s přítelem, který mi dal dárek.
V místě jeho bydliště měli dnes také vánoční jarmark s tvůrčími dílničkami. A jelikož tam byl s malou sestrou, tvořil taky. Výtvor byl rčen pro mne. No, není to hezké.


To nám ten advent hezky začíná, tak si ho pěkně užívejte.

Žádné komentáře:

Okomentovat