neděle 2. prosince 2012

Rozsvícení vánočního stromu a pokus o rekord

Dnešní ráno už nebylo tak mrazivé, ale taky ne slunečné. Naopak zamračené, brr.
Pustily jsme se s Luckou do cukroví, ale to dítě to dnes vůbec, ale vůbec nebavilo. Nevadí.
Zvládly jsme rohlíčky a přiravit perníčky.


 Den byl klidný a navečer jsme se tradičně vypravili na náměstí, na rozsvícení vánočního stromu.
Každoročně, mimo jiné, hrají děti i dospělí u stromu koledy na flétny. Každý rok někdo přepočítával, kolikže lidiček to hraje. Letos to konečně někdo dotáhl k dokonalosti a přihlásil tuto akci v agentuře Dobrý den.
A to byla výzva. Zúčastním se, budu slavná :). Já, která rozezná pouze houslový klíče a notu. Jak se která nota jmenuje nevím. Začala jsem pod dozorem Lucky cvičit. Z pěti koled jsem zmákla jakžtakž tři. Šla jsem do toho.
Dnes tedy u vánoční stromu proběhl pokus o rekord - největší počet flétnistů hrajících koledy na jednom místě. Vše bylo regulérní, museli jsme odevzdat přihlášku,



pan rozhodčí si nás osobně přepočítal. S Luckou jsme něke vzadu.


 A pokus byl ÚSPĚŠNÝ. Sešlo se nás 97. Dokonce o nás vyšel článek.
Nakonec se i ten smrk se rozsvítil.


3 komentáře:

  1. parádní akce :)

    A co se cukroví týče, tak to letos nebaví mě.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju k rekordu! Jsi dobrá, z hudebními znalostmi jsem na to podobně, ale koledy bych se asi hrát nenaučila.
    Jste šikuly, že jste se pustili do cukroví. Já mám zaděláno na perníčky, ale nechce se mi, nechce...

    OdpovědětVymazat
  3. Rohlíčky jsou parádní a ta akce taky, jste dobré!

    OdpovědětVymazat