čtvrtek 20. prosince 2012

Stromeček

jsme si ozdobili už dnes navečer. Když má být ten konec světa, tak ať si ho aspoň chvilku užijeme.



Dopoledne jsme sjely s Luckou ještě do školy do keramiky pro výrobky, které chce dávat pod stromeček.
Pak jsem se vrhla do nákupního chaosu a zase jsem měla pocit, že to lidé s tím koncem světa myslí vážně.
Košíky přetékaly a to převážně u lidí o kterých vím, že stále "brečí" , že se mají špatně.
Nebrečím, jsem spokojená s tím, co mám. A kéž by to alespoň takhle ještě dlouho vydrželo.
Jana měla dnes vánoční večírek a jelikož je po nemoci od pondělí zase v práci, tak toho měla dost a muž pro ní jel do sousedního města. tak snad dobře dojedou.

4 komentáře:

  1. My stromeček taky zdobili dnes. V obchoďákách to je fakt šílený, tam radši nelezu:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už do krámů nepůjdu, velký nákup mám a drobnosti dokoupím radši v malém krámku u nás. Stromeček strojí u nás Ježíšek v noci na 24. Tak vlastně nevím, jestli ho budeme mít, když je dnes poslední den :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. během hodiny jsme stihli Lidl a tesco, az jsem neverila svym ocim :)

    Jeste, ze je ten internet a dary chodi domu "samy" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Občas brečím, stydí se..a na naákupy chodí michal abyl úplně hotový. dary taky jedině net.

    OdpovědětVymazat