pátek 21. prosince 2012

Besídka a kino

Dnešní program ve škole. Musíte uznat, že to jsem nemohla Lucce zakázat.
Navíc i paní doktorka povolila, takže jsem ji ráno vysadila ve škole a jela na chvíli do práce.
Potom jsem si pro Lucku dojela, aby v tomhle nečase nechodila pěšky přes celé město a vysadila ji v kině.
Mezitím jsem zase něco vyřešila v práci a šla po nákupech. Jestli lidé ve velkých městech šílí, tak tady to bylo snad ještě horší. Asi čekají ten konec světa !
Nicméně jsem to úspěšně zvládla a po kině jsme si daly s Luckou za odměnu palačinku v kinokavárně.
Ještě jsme zašly do hračkárny a Lucka si vybrala dva dárky dle svého výběru. Ono to letos bude opravdu skromnější, tak ať aspoň to dítě má nějakou radost.
A odpoledne jsme už byli hezky doma v teplíčku. Jen taťka večer vyrazil na firemní večírek. Dorazil domů kolem půlnoci a večírek se snad vydařil.

Žádné komentáře:

Okomentovat