sobota 22. prosince 2012

Na návštěvu

k babičce jsme jeli všichni , krom Janičky, hned po obědě. přijel k ní totiž švagr s celou rodinou. Už jsme se všichni dlouho neviděli. Krásně chumelilo, jen mě moc mrzí, že to nevydrží do Štědrého dne. Ještě před tím jsme se stavili u našich na hrobě...
U babičky jsme pobyli, dali kafe, ochutnali cukroví. A zase domů. A zase chumelilo.
A večer jsme se s Luckou těšily na finale Star dance.
Nějak ty Vánoce moc neprožívám. Nějak mne to nebere. Vánoční nálada se fakt nedostavila a asi už to letos nestihne. Trochu jsem poklidila, ale rozhodně ne jako jiné roky. Pár dárků taky mám, ale jen tak, aby něco pod stomečkem bylo. Rozhodně se nehodlám účastnit toho běsnění, které se děje všude, naše malé město nevyjímaje. Cukroví jsem letos zvládla docela v klidu, i když jsem na něj byla sama.
A tak nějak si myslím, že o co vlastně jde. Jsme zdraví, máme se docela dobře. Máme co jíst, máme teplo, máme co na sebe. Snad budeme na Štědrý večer všichni pohromadě. Co by za to jiní dali.....

3 komentáře:

  1. Ivo, vidím to stejně.

    Jen jsem letos víc sentimentální, než jindy a jak moc mi dochází, že když se sejdeme u jednoho stolu, tak to není samozřejmost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Lucko, není to samozřejmost a někdy to je tak, že už nikdy...A omytá okna, čisté záclony, navařeno a napečeno to nespraví.

      Vymazat
  2. Ivo,přeji Tobě i všem Tvým blízkým pohodové vánoce.
    Radka

    OdpovědětVymazat