pátek 8. února 2013

Další kapka

na té negativní straně. Nějak nevím, jak tohle teda poberu.
Všichni si přáli, aby ten letošní rok byl lepší , veselejší. Jen za těch pár týdnů, co z něho uběhlo mám pocit, že je to mnohem horší než vloni.
No nic, teď jen musím popřemýšlet nad životními hodnotami a dojít k nějakému rozhodnutí.
Asi bude negativní vůči rodinnému rozpočtu, ale já si zachovám alespoň zbytek hrdosti, kterou ještě mám.

Lucka byla odpoledne u Šárky a tvořily. Ještě nemají zcela hotovo, pokračování v pondělí, prý. Tak uvidíme.
A já jsem se šla v rámci pročištění mozkových závitů konečně po dlouhé době projít s Viki.

7 komentářů:

  1. Mrzí mě, že máš trápení. Nabízím kafe, snad budeš mít cestu do Hočopočo.

    OdpovědětVymazat
  2. Takém mi je to líto, že nemáš chvíli klid. CO můžu nabídnout já kromě virtuální podpory? Třeba taky kafe kousek od Hočopočo?

    OdpovědětVymazat
  3. Ono občas je důležité udělat "krátký šmitec" pomůže to pak všem,....držím palce a nedej se!

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata, děkuji za podporu. Právě jde tak trochu o to, že do HočoPočo přestanu jezdit. Ale nabízené kafe přijímám, třeba se na něm někdy sejdeme.

    OdpovědětVymazat
  5. V tom případě nabízím kafe docela daleko od Hočopočo :) a něco sladkého k tomu. Jako bonus pusu od Matěje, on tety moc rád - vezmi si ten užasnej náhrdelník (nebo, co z něho zbylo - a přijeď :)
    Myslím na tebe, ať je líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Emily víš , že na tuhle variantu jsem myslela? Ale v létě třeba o prázdninách , výlet s Luckou... Moc děkuju za podporu.

      Vymazat
    2. Jupijou, to víš, že jo. Kdykoliv. Super!

      Vymazat