pondělí 18. března 2013

Slunečné ráno

ani trochu nenaznačovalo, co bude odpoledne.
Dokonce jsem musela hledat sluneční brýle, aby se mi dobře jelo do Lysé.
Práce byla v pohodě, kluků neposlušnejch dneska hodně.
Na cestu zpátky bylo zamračeno, u Boleslavi jsem nasazovala žluté brýle.
Nevím, co mne to napadlo, ale vzala jsem to přes Kozákov a tam už chumelilo jako o život.
Vyzvedla jsem Lucku, rychlý nákup a honem do tepla k čaji. Rýmička holt trápí...
A trocha historie pro ty, kterým to bílé fuj venku připadá k dnešnímu datu nepatřičné.

12. březen 2006


16.březen 2010

3 komentáře:

  1. Hmmm.... takže ten sníh je vlastně normální:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, a já bych si byla myslela, že je to ojedinělé. Rozhodně mi bylo příjemnější loňských dvacet stupňů, které mi v paměti utkvěly:-). Letos mě ale ta zima a sníh nějak víc vyčerpává,alespoň si myslím:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se to líbí, lepší než kdyby pršelo, no ne?

    OdpovědětVymazat