neděle 17. března 2013

Už včera večer

se mi zdálo, že se něco děje. A taky že jo. Rýmička, která potrápila taťku, přeskočila na mne. A to jsem si libovala, že jsem tu zimu letos přečkala bez smrkání.
Vzhledem k tomu, že venku bylo sice krásně, ale celý den fičel vítr, tak jsem nos vystrčila jen na předem naplánovanou akci. Chodím tam ráda, i když zatím to nemá valný efekt. Třeba se to poddá a výsledky se dostaví, uvidíme.
Úspěšně jsme dokončily s Luckou všechny úkoly, všechno zopakovaly, tak doufám, že rýmičku nechytí taky.
Prostřední už zase chodí o víkendech pracovat a nejstarší vaří a peče o stošest. Mám se od ní co učit. Šikulka jedna. Asi si dělá zásoby na cesty a to je dobře.

2 komentáře:

  1. Nedělám zásoby, jen mám chuť postoupit na vyšší kulinářský level. Už moc dlouho se plácám ve starých ozkoušených věcech a tak chci začít trochu expedimentovat ;)Až to budu mít vychytaný, tak vás pozvu na oběd :)
    Janička.

    OdpovědětVymazat
  2. ooo jééé rýmečka..

    u nás je taky, zatím u dětí.. jak to chytne tatínek nebo děda, to bude teprve katastrofa :D

    OdpovědětVymazat