pátek 1. března 2013

Veseleji ?

No snažím se, snažím...
Příští týden tady máme jarní prázdniny a já si zavčasu nahlásila dovolenou. A protože za mne přijede někdo, kdo v mém působišti ještě nebyl, tak jsem musela vše připravit tak, aby to fungovalo. (Upřímně, abych já měla týden po té, co nejmíň práce). Takže oficiálně jsme do 12:00, domů jsem šla v 17:00.
 Ale zase mám hotovo spoustu úkolů, do kterých se mi nechtělo...Všechno zlé, je pro něco dobré.
Na cestě domů jsem se stavila na nákup a aby to bylo veselejší, tak jsem koupila dobrotu.


Výborné byly. No a protože příští týden budu doma, tak to veselejší je. lucka nemá na prázdniny žádné úkoly, takže si můžeme užívat volna.
Jo a ještě jedna veselá zpráva. Odběry, které stihly v laborce udělat do dneška jsou všechny OK.
Takže hurá, je to jen jarní únava a nedostatek slunce a čerstvého vzduchu :).

2 komentáře: