sobota 20. dubna 2013

Dneska to je přesně

cet pět let, co se moji rodiče dozvěděli, že se jim narodila holka.
Už jsem tady mockrát psala, nejsem slavící tip. Takovéto - teď se radujte, to mi nějak nejde.
vloni jsem svoje narozeniny pojala po svém.
Když mi letos, někdy v lednu došlo, že to jsou tak trochu kulatiny, tak jsem přemýšlela kudy tudy, co vymyslím, abych byla spokojená.
Vymyšleno jsem měla, ale karty se zamíchaly trochu jinak. Když jsem mohla být vloni v hlavním městě, proč bych letos nemohla být na nejvyšší hoře. Plán to byl docela dobrý, jen to trochu záleželo na počasí.
Za každou cenu jsem tam nehodlala jít.
Pak se to všechno seběhlo s Luckou a mě bylo jasné, že výstup se nekoná.
Nevadí, ono nakonec i počasí dopadlo tak, že by to stejně nevyšlo.
Záběr ze Sněžky z webkamery s dnešního dopoledne


Takže jsem si ráno pěkně pospala a pak řešila, co honem doženu, když jsem každý den za Luckou v nemocnici a doma nehnu ani prstem. Vyžehlit? Vytřít ? Okna? Zahrada ?
A pak mi bleskl hlavou nápad. Udělám radost Lucii. Asi před 4mi lety jsem jí ušila ponožkového pejska.


Tenhle pejsek s ní je i v nemocnici, jako jediná hračka.
Nedávno ho Lucka znovuobjevila a prosila mne, zda bych jí ( prý je to ona) neušila kamaráda kluka.
Jenže znáte to. Času málo...Až dneska. Vytáhla jsem stroj, ponožky a dala se do toho.
Oběd jsme dali s taťkou v hospůdce a pak už jeli za Luckou. Myslím, že měla radost.


A tak už má pejsky dva.


No a jelikož jsem měla ty narozeniny, tak se Lucka domluvila s taťkou, ten jí přivezl dárek pro mne, který už měla dávno připravený a popřála mi v nemocnici.


Já to dítě prostě žeru.
Navíc na ni slyšíme jen samou chválu. Hodná, statečná, neobtěžuje, nefňuká. Navíc je to tak vzorný pacient, že když jsem jí přivezla jogurt, musela jsem se zeptat setřičky, zda ho smí. No, chápete to ?
A to bymohla prudit ostošest, když je na oddělení vlastně sama. Miminko s maminkou se snad ani počítat nedá.
Celé odpoledne jsme hráli karty. Lucka se se mnou došla osprchovat, sestřička jí přelepila ránu- je krásná, malá , tři stehy. Odjížděli jsme opět po sedmé hodině.

21 komentářů:

  1. Ivo přeju ti k narozeninám vše nejlepší !!! Dáreček od Lucky a vůbec tak šikovná holka i samotný fakt, že vše v nemocnici dopadlo dobře je asi dar nejcenější :o) Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranelko, děkuju. Však já jsem taky nadmíru spokojená.A jak píšeš, zdraví je to nejlepší, co můžeme mít. Já po žádných darech netoužím.

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší k narozeninám, jsi skvělááááááá a Lucka taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko vše nej a nej a nej.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Šikovná Lucka a krásní pejsci. :-) Vše nejlepší k narozeninám. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě anonymní Jitko moc díky. Obvzláště potěší, když si "cizí" člověk najde chvilku na pár řádků a vlastní ani nepošlou sms.

      Vymazat
  5. Přidávám se ke gratulantům, všechno nejlepší a do puntíku souhlasím s Aranel. Krásné narozeniny přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ostatní to tu už všechno za mě napsali, tak se budu už jen opakovat. Všechno nejlepší, hlavně zdraví a zase zdraví. Ať tě už nikdo nezlobí (a když, tak jen přiměřeně :-) ). Máš užasný šikovný holky, to je to nejdůležitější. Tak si to krásně užívej a na okna, vytírání a ostatní "důležitosti" se vykašli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali díky, no však já kašlu, ale už je to tu u nás na pováženou, přijít sociálka, asi bych dostala kázání, ale když ono to holt nějak časově nevychází. Ale hlavu sis tím nelámu, neboj.

      Vymazat
  7. Nevím proč, ale takhle podle toho, co píšeš, mi Lucka hodně připomíná Martinku od Wlčice. Takový sympatický a nápaditý holky. A všechno nej přeji z Prahy!!!
    Renina Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renino děkuji, ale do Martinky od Wlčice máme daleko. Naše Lucka je nápaditá, ale tak akční, vtipná a hloubavá jako Marťa určitě ne :)

      Vymazat
  8. Přidávám se s gratuluací a přeju jen to dobré!!

    Lucka je statečná a moc šikovná, no má být po kom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko děkuji a statečná a šikovná je přeci po tatínkovi :)To dá rozum.

      Vymazat
  9. Ivo, na té fotce jsi fakt ty?? Tak to moc gratuluju nejen k narozeninám! Fakt jsi makáč, holka! A Lucka má jizvu jak stvořenou pro geocaching :-D - prostě tam vidím ještěrku! A vůbec máš všechny ty tvoje cácorky moc šikovné! Máš být proč hrdá!

    OdpovědětVymazat
  10. Baru na fotce u tohoto příspěvku jsem opravdu já, ale asi nějaká foto chyba, taky jsem na to koukala. Přesto děkuji. A moc, potěší to.

    OdpovědětVymazat
  11. Proboha, Ivo, jaká fotochyba! Nezapomeň, že všechno, co vidíš, je jen tvůj Matrix, takže si ho koukej pěkně přehodnotit! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vůbec nestíhám, ivi, tak opožděně vše nej!

    OdpovědětVymazat