neděle 21. dubna 2013

A zase nemocnice

Nečekaně, že jo. No jo, ale o čem mám psát?
Třeba o tom, že jsme ráno dali holkám chlupatejm obojky proti klíšťatům, protože včera po pouhém asi 5ti minutovém venčení Viki hned dvě přinesla. Ono vloni jsem jim je dávala už někde na konci března, myslím tedy.
Pak jsem ještě sedla ke stroji a ušila Viki hárací kaťata. Ta co měla už byla fuj a originál jsou dost drahé, nehledě na to, že jsem si vzpomněla v sobotu a neděli. To bohužel na našem maloměstě nemám šanci.
Nohavice kalhot z hrabáku asi za 20 Kč úplně stačily a tomotu účelu výborně posloužily.
Rychlý oběd a ještě rychleji za Luckou. Dneska jsem jela sama.
Taťka musel využít pěkného počasí k jarním pracem. Nějak se nám to letos nedaří. Nevadí.
Lucka je v pohodě, naprosto spokojená a stále skoro jediná na oddělení.
Všechno nasvědčuje tomu, že zítra už ji budeme mít doma.
Dočasné ubytování naší Lucky, okna označena oranžovým kolečkem.


Samozřejmě, že jsme i dnes hrály karty, četly si, povídaly...
Ale taky jsme zašly do herny pro malé děti a moc se nám tam líbilo.


 Pohled z Lucčina pokoje, dneska bylo krásně, ale foukal nepříjemný vítr.


Měříme teplotu. Nevím proč, když evidentně žádnou nemá a ani neměla. Předpis je předpis.


A konečně jídloooooo !!!!!


Jo,jo, vše je na dobré cestě. Lucka vysmátá, jizva klidná, jíme, vyprazdňujeme. Všechny podmínky pro odchod domů splněny. Takže zítra. Pevně v to doufáme.
Jen je hloupé, že musím do práce do Lysé. Ale co, to už vydržíme.
Navečer se ještě stavila Jana, naposled před odjezdem. Zítra bude velké loučení.
Péťa byla zase celý den v práci. Těší mne, že je tak pracovitá, ale jen doufám, že za měsíc odmaturuje.

2 komentáře:

  1. Držím pěsti ať Lucinka opustí oranžové puntíky :o)
    NO jo, ty dospělé děti...to je někdy na budku :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně si hrála se stavebnicí. Jsem ráda, že je vše v pohodě. přeji poklidný návrat domů.

    OdpovědětVymazat