neděle 2. června 2013

Povodně a paterčata

Den na nic.
Předem plánovaný porod prvních českých paterčat počatých přirozeně zcela zastínily jiné události.
Nicméně mi to nedá. Jsem zdravotník a tohle mne zajímá. Rarita nad raritu.
Plánovaný porod, velmi dobře zorganizovaný proběhl bez komplikací. Miminka se slušnou porodní vahou a jen s mírnou podporou dýchání. Vyhráno ještě nemají, ale podle mne je to zázrak.
A je jedno, kdo jsou rodiče.
Toť asi jediná radostná zpráva dnešního dne.
Ostatní zprávy jsou děsivé a tragické.
Tady u nás situace není až tak dramatická. Jizera kulminovala kolem třetí v noci a dosáhla většinou II. stupně.
Nyní už je na I. stupni, leckde už hlásí normální stav. Ale leje celý den.


 Až navečer se to trochu zklidnilo a asi 10 minut jsme viděli i sluníčko.

4 komentáře:

  1. u nás už zase od rána leje...ale povodně tady nejsou, není z čeho, orlice je 5 km daleko a je v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  2. No ono to tak docela není jedno, kdo jsou rodiče. Nebo jako zdravotnice nic nevíš o genetice a o dědičnosti mentalit a charakterů? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme, původně jsem chtěla tvůj komentář vymazat. Když se bojíš podepsat, nepiš. Nebo piš jinam. Tady nepoučuj a už vůbec ne na toto téma.
      Pokud jsi správně četl, neřeším zde nic jiného, než raritu a preciznost zdravotníků. Genetika a mentalita, to je jiná věc. A zázrak to je. Ať se ti to líbí, nebo ne.

      Vymazat
    2. Můj koment byl jen okamžitou reakcí na tvou poznámku "A je jedno, kdo jsou rodiče". Taky jsi tím zřejmě něco myslela. V tom případě jsi ji tam neměla psát. :) František.

      Vymazat