pátek 2. srpna 2013

Pohodička, dobrá náladička

Tak nějak mi bylo po včerejším cvičení. Jednak mi to kupodivu šlo a jednak padla poznámka na mého Mišelína. A poznámka byla lichotivá a to potěší. Rozhodně se nechci chlubit, to ne. Ale pracuju na něm, snažím se a když někdo snahu ocení, je to fajn. A když je to někdo, komu bych klidně skoro mohla dělat mámu....
Takže sluníčko už po ránu bylo prima a ne sakra takhle brzo a už je hic. Klienti byli milí a fajn, i když dneska to byl jeden horší případ než druhý. Teplo v práci mi ani moc nevadilo, prostě pohodička. Navíc milá kolegyně, která jezdí málo.
Zítra máme takovou rodinnou akci. Tak jsem přemýšlela, co na sebe. Koukám , ve výloze jednoho obchůdku šaty. Ách...Vlezu dovnitř, zkusím, jo dobrý, ale oni jsou se spodničkou a v tomhle teple...Při odchodu si všimnu ještě jedněch. Hezké jsou , ale malé, si myslím. Přesto zkusím. Jo, jsou mi !!!
Ta radost. Přikoupila jsem šáteček, náušničky...Doma jsem si to zkusila, muž pochválil ...
Lucka byla celý den u kamarádky. Taťka po práci spravoval nemocný trakturek. Uvidíme, jestli léčba bude účinná.
Tadeášek s mamkou jsou v nemocnici. Pro jistotu. Včera upadl, bouchnul se do hlavy, dneska začal zvracet.
Možná náhoda, ale co kdyby...
PS: nesnáším papírové kapesníky - zapomenuté v kapsách oblečení, které peru, brrr, grrr

3 komentáře:

  1. Papírové kapesníčky v kapse občas nechají holky, brr. Chudák malej, snad bude všechno v pořádku. Gratuluji k šatičkám a k lichotivým poznámkám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen se chlub! A užívej si to! Máš být na co hrdá, šatičky ti navíc mooooc sluší! Já jsem měla stejné, jako ta holčina, co jste spolu sladěné, ale vrátila jsem je, prostě nebyly na mou postavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru díky, když jsem pak viděla fotky, už to aková euforie nebyla,ale pořád lepší, než před půl rokem. Rozhodně to nevzdávám a snažím se dál, abych si ty šaty užila i za rok. A je to o pocitu, ale myslím, že tity šaty slušely, jen to prostě nebylo ono.

      Vymazat