čtvrtek 17. října 2013

Doktoři a kultura

Shodou okolností se mi podařilo dnes ráno sehnat místo na kožním. Dobré kožní je nedostatkové zboží, objednací doby dlouhé..... Lucii se totiž udělala na koleně divná piha. Ale je to jen piha, hlídat, nechat být.
Lucka do školy, já nečekaně na jednání s vedením školy a pak navíc ještě do práce, řešit zapeklitý problém.
Pro Lucku, vyvenčit Viki. S Luckou k dětské lékařce na pravidelnou "garančku". Oočkována povinným očkováním.
Vyzvedáváme Janičku, kontrolujeme zvířata.
Foto ukradené od Janičky. Třeba tři myšky- Wolfgang , Amadeus a Mozart.


Pak má taky zděděnou kočku


A mimo potkanů a šneků ještě taky mnohonožky.


U nás doma kafe.
Večer já a Jana na divadlo. Dnes totiž začíná takový malý divadelní festival. Potrvá do soboty.
Dnes hráli místní ochotníci nový kus. Těšila jsem se moc. Ani cvičit, ani běhat jsem kvůli tomu nešla.
Ne, že by to nebylo dobré, hráli dobře, to jo, téma taky docela ušlo, ale bylo to moc zdlouhavé. A nebyl to jen můj názor. Nevadí. Setkání s prima lidičkama není nikdy dost. A že nás byla skoro celá řada :).

Žádné komentáře:

Okomentovat