středa 16. října 2013

Středy

bývají obvzláště výživné.
Já už si to tak nějak neuvědomuju, co je můj šéf zač. Dělám s ním už devátý rok a beru ho s rezervou.
Jenže dneska se Lucka v noci praštila do hlavy o stěnu :) a bolela ji ráno hlava. Teda nevím co v noci vyváděla. Jsem matka sadistka, šla do školy.
Po škole měla jít na hudebku. Volala, že se o TV uhodila zase do hlavy, ale v jiném místě a hlava jí bolí mnohem víc. Nakázala jsem přijít za mnou do práce (to by šla stejně, odtud na hudebku). Jenže když jsem ji viděla, jak je bledá ( víc než obvykle) a slzičky v očích změkla jsem. Zavolala jsem taťku, ať se při cestě domů pro ni zastaví. Ještě jsme pracovali. Doma se pak taťka ptal, co se šéfem bylo. Nic, dneska byl v pohodě. To můj muž nějak nechápal... No aspoň vidí, že to nemám jednoduchý. Práce spousta, zase jsem tam musela zůstat dýl, abych to dodělala.
Přišla jsem domů, Lucka ležela. V rámci zachování zdravého rozumu jsem sebrala Viki a šla se proběhnout. Ano, čtete dobře. Ne projít, ale poprvé v životě jsem se šla proběhnout. Teda on to byl spíš takový indiánský běh ( chůze, běh, chůze, běh atd.), ale zvládla jsem 4,3 km celkem v pohodě. Uvidím, jak na tom budu zítra. Holt na stará kolena blbnu. Ale to blbnutí mne baví a v poslední době mě dost často přepadá myšlenka, že prožívám jedno z nejhezčích období svého života. Jen abych to nezakřikla, že jo....

4 komentáře:

  1. Nic nezakřikneš, prostě to tak je! A čím víc si to budeš myslet, tím víc to tak bude a tím víc to budeš žít a hlavně užívat si! Děláš to správně, jen tak dál! :-) A foukám Lucce na boule!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Baruschkou! Neboj se si to přiznat, nahlas a veřejně, užívej si to! Proč se zbytečně trápit tím, co by se mohlo stát zítra, teď je krásně a zítra určitě bude taky. Moc ti to přeju.

      Vymazat
    2. Ještě že vás holky mám. Děkuju.

      Vymazat
  2. Ivo, vůbec neblbneš! Naopak, jsi skvělá. A jak říkají holky, užívej si svou pozitivní vlnu! A netrap se tím, co bude.

    OdpovědětVymazat