sobota 30. listopadu 2013

Vánoční jarmark podruhé,

tentokrát v místním muzeu.
Také každoroční záležitost. Každý rok je to stejné, vždycky říkám, že už nepůjdu...
Dneska po obědě jsem vzala holky (rozuměj Lucku se Šárkou) a šly jsme.
Obešly jsme několikrát dokola, pokoukaly se.
Holky si vybraly obě ptáčka na stromek, já si koupila adventní věnec, nevěnec- mističku, dáse i zalévat.


Ještě trdelník a honem se přesunout na výstavu patchvorku. Vloni byla okázalejší, ale i tak bylo na co koukat.







Pak domů. V plánu ještě byly Mikulášské slavnosti s ohňostrojem ve vedlejším městě, ale tak strašně lilo, že jsem to vzdala.
Taťka byl u babičky s nákupem a udělat nějaké drobné opravy, co slíbil.
A večer jsem odpadla. To asi díky tomu, že jsem měla noční výjezd. Ve dvě v noci jsem dělala prostřední dceři a jejím kamarádkám taxi. Takže vstát, omést auto od vrstvy sněhu, rychlostí blesku - asi tak 30 km v hodině, neb chumelilo jako o závod a silnice byly neprotažené, dojet do 25 km vzdáleného městečka, naložit holky ( všechny byly  v pohodě) a zase zpátky. Udělala jsem to ráda. pořád lepší, než kdyby sedly k někomu, kdo pil, nebo se dostávaly domů bůh ví jak. Před čtvrtou jsem už zase ležela v posteli.

1 komentář:

  1. U Vás sněží? Tady jen sem tam lehce zamrholí. Krásný věnec miska a teda andílci jsou parádní!

    OdpovědětVymazat