neděle 1. prosince 2013

Na rozsvícení vánočního stromu

jsme letos nešli.
Tak nějak to vyplynulo. Chodíme každý rok. Lucka vždycky hraje na flétnu. Vloni jsme dokonce vybojovali rekord. O tom třeba tady.
Většinou byla zima, mrzlo. Dneska opět lilo.
A jelikož jsem měla co dělat (stejně to nestíhám), tak jsme to tak nějak vzdali.
Už dlouho slibuju Péťe, že jí ušiju matrci na postel do bytu na VŠ. Má tam takovou starou s nějakým silonovým potahem. Tak jsem koupila 2 cm molitan, pošila ho flanelem. Ať se jí tam dobře spí.
Otázka byla, jak to přepravit. Napadl mne vakuový pytel. Úžasná věc.
Matrace už je na posteli a Péťa spokojená.
Navíc jsem ušila tři povlaky na polštářky ( taky je měla slíbené dlouho).
A aby nejela s prázdnou upekla jsem závin a ustrouhala mrkvový salát. Ten teda miluje Lucka, ale nepohrdne u nás nikdo.
Do toho nějaký úklid, prádlo a den  fuč.

2 komentáře:

  1. No jo, mrkvový salát! Už jsem ho strašně dlouho neměli, děkuju za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
  2. u nás mrkvový salát taky frčí...krom jiného :o))) pohodový čas adventní u vás :o)

    OdpovědětVymazat