pondělí 23. prosince 2013

Dlouhý den

Lucka se lepší, spustila se jí rýma,ucho bolí jenom trochu.
Zato taťku začíná škrábat v krku.
Veselé Vánoce...
Ráno na nákup. Jsem si přivstala a měla pocit , že je konec světa. Tolik lidí...
A potom už tak nějak vaření, úklid..., ale vůbec mě to netěší a hlavně nebaví. Co bude, to bude.
Dárky balila Lucka, některé. Moc jich letos nemáme.
Odpoledena na otočku Jana a přítelem, Péťu si vyzvedl ten její po práci. Dneska mají Vánoce spolu, zítra budou u nás.
Od známé jsme dostaly pstruhy, úžasný. Jen té známé neí zrovna dvakrát...Ach jo.

3 komentáře:

  1. Ivo, i tak hezké Vánoce a v novém roce ať se daří. Hlavně zdraví a optimismus.
    Já to mám hodně podobné, tak se můžeme těšit, že to i tak bude hezké:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, moc přeju, ať se vše v dobré obrátí.
    Pokojné svátky a do nového roku jen to nejlepší!!

    Doufám, že se brzo potkáme na nějakém srazu :)

    Lucka a spol.

    OdpovědětVymazat
  3. I já přeju co nejpohodovější svátky. Hlavně zdravíčko, to ostatní se už poddá! Doufám, že vše proběhlo v pohodě.

    OdpovědětVymazat