úterý 24. prosince 2013

Štědrý den

a večer proběhl tak nějak v klidu.
Dopoledne jsem doděla a douklidila za vydatné pomoci muže co bylo třeba.
Lucka takměř sama udělala salát.
Odpoledne přišly holky.
Vylila jsem hrachovku do záchoda. Potvora zkysla, to se mi za 25 let, co jí dělám, ještě nestalo.
Jana a já jsme tedy měly houbovou, ostaní měli smůlu....
I tak jsme se dobře najedli.
Rozdělili dárečky, pokoukali na pohádku....
I k nám přišel...


Vikinka si svoje dárky rozbalila sama, šlo jí to náramně.


Nejmladší princezna, má radost...


Asi jim to Viki bude muset vysvětlit, jak ta nová technika funguje :)


A jo, dobrý to bylo, klid, pohoda a tak to má být.
Tak zase za rok.

3 komentáře:

  1. s tím uchováním potravin to máme i my složité...balkón je na jih a venku teplo tak doufám, že mísa ze salátem a v našem případě hrnec s rybí polévkou neodpochodují do pryč :oD
    Hlavně ten klid a pohoda :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, z fotek je vidět jen pohoda, moc Vám to přeji! A polévka v záchodě, za čas to budete říkat jako for a budeš to mít jako přesnou upomínku letošních vánoc,...ty vánoce, co mi zkysla polévka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi já už to jako for mám dneska, jen když jsem odklopila pokličku, tak mi to přišlo líto. A pohoda tu byla, to jo.

      Vymazat