sobota 25. ledna 2014

Tou cestou...

Po mé první včerejší "12" jsem spala naprosto dokonale. Ranní skok na váhu mi taky udělal radost.
K obědu jsem měla v plánu kyselo a taky jsem ho udělala. Lucka měla domluvené odpoledne u Šárky.
Sebrala jsem Viki a mráz nemráz, šla jsem se projít, protože sluneční deficit už je poměrně značný.
Nevadí mi chodit sama. Někdy jsem i ráda. Dneska to bylo naprosto dokonalé. Vyrazila jsem do míst, kde jsem nikdy nebyla, ale o kterých jsem si myslela, že tam bude svítit. Vlastně jsem šla po hřebenu.
Tak se taky pokochejte.
Pohled shora na naše městečko


Spokojená Viki, potvora jedna, jak jsme někde kousek dál od domu je vzorná a drží se u mne
Doma zdrhne v milisekundě :)


A ještě jeden pohled na město


A pak už jen cesta a slunce






Krásných 8 kilometrů z toho bylo. Dobrovolně se přiznám, že jak jsem sešla do údolí, zapadlo slunce a byla zima. Tak jsem zavolala muži  a on pro mne dojel. Jinak bych ještě 4 km dala navíc. Tak někdy jindy.
Lucka byla u Šárky spokojená, zítra si to otočíme.
Péťa šla na ples. Maturitní své bývalé školy. Už je to rok, co ho měla ona. To to letí. Fotku nemám, ale slušelo jí to snad víc, než vloni.

1 komentář: