pátek 24. ledna 2014

Týden čtvrtý



Najednou koukám a je pátek. Ale pěkně popořadě.

Pondělí  20.1.
Nic mimořádného se nestalo. Lucka měla odpoledne fimo hodinku ve družince. Zlatá paní vychovatelka. Vůbec už by se holkám v páté třídě nemusela věnovat. A holky spokojené. Jak jinak.

Úterý 21.1.
Práce - mám stanovenou školitelku. Teda dvě. Každá jiná, ale ono to je asi jedno. Stejně musím nejvíc sama. Pořád se setkávám s názorem, že moje volba nebyla ta nej, ale většinou od těch, kdo to ani nezkusili. Já osobně zatím nehodnotím, spíš se snažím, abych každý den pobrala něco nového. Třeba dneska jsem si poprvé sedla k PC a zkusila se v něm orientovat. Je to o zvyku, asi.
Po práci honem s Viki, aby taky holka měla nějaký pohyb. Takže asi 4 km svižnou chůzí. Vykoupat bych ji nestihla, tak aspoň očista mokrým hadrem, venku je to fuj.
Pro holky na keramiku. Před keramikou zase byly u spolužačky, která cvičí aerobik a chuděra si vyvrknula kotník.
Péťa má další zkoušku, hurá, hurá, hurá.

Středa 22.1.
Práce, docela to šlo. Provozní schůze. Zase spousta dalších informací. Nevím, jestli můj mozek má takovou kapacitu.
Navíc řešení nesmyslných dohadů na téma nálada spolupracovnic. Ach jo. Jednu kolegyni jsem kousek svezla a ejhle zase jiný pohled na ni :).
Péťa přijela domů, další zkouška hotová.

Čtvrtek 23.1.
Vcelku klidný pracovní den.
Lucku na hudebku, na nákup. Domů. Z hudebky Lucku vyzvedl taťka.

Pátek 24.1.
Hned po ránu trochu krizová situace. Jedna kolegyně se hodila marod. Takže jsem vyfasovala hnedle dvě funkce. Udělat nejnutnější práce za onu kolegyni a snažit se pomoct kolegyním. Jelikož té práce (obojí) bylo docela dost, zůstala jsem s nima až do večera. Ale myslím, že to bylo ku prospěchu věci. 
Jen jsem večer padla zkolena únavou. 


Nutno podotknou, že tohle všechno by nešlo bez mého muže, který mi neskutečně pomáhá a podporuje mne. Za to mu patří můj veliký dík.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ivo, určitě to bude časem lepší a lepší. Musíte se poznat mezi sebou a určitě budete mít dobrý kolektiv a práci zvládneš:-) Každá změna přináší spoustu nového a posouvá člověka dál. Máš doma oporu v manželovi a i dcerky ti dělají radost - to je fajn mít dobré zázemí:-) hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat