čtvrtek 15. května 2014

Soutěž mladých zdravotníků

Někdy ve druhé třídě začala Lucka navštěvovat zdravotnický kroužek.
Od té doby jezdí každý rok na soutěž. Jeden rok jsem jela taky.
A to proto, že kroužek vede skvělá paní učitelka, se kterou nás pojí i přátelství.
Tenkrát jsme se nedopatřením dostali do okresního kola.
Další rok to nějak nevyšlo, ale když jsem letos zjistila, že mám volno....
Prostě jsem se sebrala a jela taky.
Soutěž měla stejný průběh.
Nástup


Plnění úkolů na stanovištích


Předávání si zkušeností, tady mladší radí starším :)


Vyhlášení výsledků


Všechno klapalo jak mělo, holky byly naprosto úžasné a i ty z druhého stupně.
Neměly problém mezi sebou, nebyl problém starší mladší.
Pohoda nádherná. Navíc ty starší získaly třetí místo a měly velkou radost.
Jedinou vadou byla zima, která fakt byla docela velká. Ale hlavně, že nepršelo.
Po vyhlášení výsledků jsme šly ještě do cukrárny a pak busem domů.
Dokonce jsem zjistila, že o nás psali v novinách . A to v tištěné i v elektronické podobě.

Lucka šla na hudebku a mě něco táhlo do města.
A táhlo mě to dobře. Už dlouho toužím po šatech. Přes internet jsem se bála objednat, nebo nebyla ani přibližná velikost, v krámě jsem nikde na ty své vysněné nenarazila.
Až ve čtvrtek. Mám je, jsem nadšená.

Žádné komentáře:

Okomentovat