pondělí 30. června 2014

Nemuset vstávat

Tak to už se mi fakt dlouho nestalo. Dneska to vyšlo. Tak jsem to využila. Dnes bez budíku.
Kolem jedenácté jsme s Luckou jely za Cipískem. Má nemocné ouško a bere antibiotika.
A taky byl poprvé dnes doma sám. Zvládá to krásně.



A jelikož v pátek jsem po výkonu na zubním neměla moc náladu, zašly jsme si dnes s Luckou na palačinku. Následně za námi dorazila dobrá známá, se kterou jsem měla domluvenou schůzku.
Prima odpoledne.
Počasí je jak v dubnu, chvílí svítí slunce, chvíli leje a tak jsem uklidila koupelnu, kde včera taťka opravoval kohoutek. Při venčení Viki jsem zjistila, že když dozrají ostružiny, tak nebudeme vědět, co s nima.


 A navečer hurá do hospůdky. Rande s holkama z práce. Moc se nás nesešlo, ale bylo to moc fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat