úterý 1. července 2014

Shodou okolností

se to sešlo a já mám opět volno. Taková malá dovolená.
Za poslední půl rok se událo tolik změn. Teda jen jedna, změna mého zaměstnání, ale ta s sebou nesla mnohé. A teď na mne asi dolehla ta půlroční únava, stres a vypětí.
A já to nechávám plynout.  A ač jsem měla na dny volna velké plány nedělám nic a užívám si to.
Ona i Lucka je po školním roce "unavená" a je ráda, že nic nemusí.
A tak spíme jak dlouho chceme. Jíme co chceme a děláme si co nás napadne.
Péťa jela dnes na VŠ pro nějaké podpisy, aby měla hotovo oficiálně a my s Luckou měly úkol jeden jediný. Dát Cipískovi antibiotika a vyvenčit ho.



To jsme myslím splnily na jedničku.
Snažím se trochu připravit na dovolenou, ale nové mapy na Seznamu se mi snaží uškodit.
To, co fungovalo mi nejde, naskakují nové věci, které vlastně nepotřebuji. No, snad si to sedne.
A nejedem nikam daleko, že jo. Takže klídek a pohoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat