neděle 15. června 2014

Překvapení

na mne čekalo, když jsem přišla z noční.
Lucka sama, ale opravdu úplně sama upekla šlehačkovou buchtu. Nejenže se jí krásně povedla vzhledově, ale taky byla vynikající chuťově. Šikulka moje.


Po noční, i když spím, jsem stejně jak po flámu. Navíc mi pořád ještě nebylo úplně dobře. A co teď.
Práce doma a okolo domu je hodně. Jenže nejen prací živ je člověk. Na kolo? Na výlet ? Nakonec jsme jeli vyzkoušet taťkovi nové in-line brusle. A protože mraky se honily na nebi stále a dokola, dojeli jsme jen kousek od nás na naše oblíbené místečko.
A že na mraky je úžasná podívaná, to dokazují fotky. Já je prostě miluju, myslím ty mraky.





Byli jsme tam všichni tři, opravdu :)


A taťka opravdu jezdí a moc mu to jde. Důkaz, že začít se dá kdykoli.


Jen brusle made in China se nějak soudruhům nepovedly a musíme je reklamovat. Ach jo. Podotýkám, že nekupoval to nejobyčejnější, co bylo v krámě.

A jelikož v poslední době mám pocit, že Viki docela zanedbávám, tak únava neúnava, choroba nechoroba, šla jsem se s ní ještě aspoň kousek projít.


Cestou jsme potkaly šnečka


A to bych nebyla já, abych si nefotila zase mraky.


Když jsme se vrátily, taťka lítal...Pozorný divák uvidí i letadlo.


2 komentáře:

  1. Lucka je šikulka a taťka taky:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuško tak když u tebe čtu jak ti není dobře a pak ty noční a spánkové deficity. Je to jako bys psala o mě :o))) zajímavé jak má člověk při takové práci dvojí život...ten když je vyspalý (jestli někdy je) a pak ten kdy je po oněch nočních. To nikdo nepochopí...hodně to svému okolí pořád zdůrazňuj!!! ...kdo na směnný provoz nedělá a nedělal. Já tedy upozorňuju protože vím, že jsem po nočních nervóza...odmítám už i kohokoliv hlídat a starat se. Přeju ať to dobře snášíš...líp než já a ať máš směny pravidelné. Moc tě zdravím ...fotky nádherné a letadlo vidím :o¨)

    OdpovědětVymazat