středa 18. června 2014

Vstávat

v pondělí na denní se mi teda nechtělo. V práci mazec.
Lucka se cestou ze školy stavila zkontrolovat Cipíska. Večer jsem byla KO.

V úterý to bylo o poznání lepší.
Dovezla jsem Lucku k vlaku, jela na školní výlet. Letos jsem se nezúčastnila.


A já si konečně vybrala dárek, co jsem dostala od holek v dubnu k narozeninám.
Poukázka na kosmetiku.


Mladá, příjemná kosmetička, hned jsme si padly do noty. Bylo to moc prima.
Jen choroba se mne nějak nechce ani přes léčbu pustit a tak jsem byla docela unavená, ale to prý k tomuhle druhu kosmetiky patří.

Péťa se byla podívat na Cipíska, byl schválen .).
Odpoledne jsem vyzvedla Lucku zase u vlaku. Výlet byl dobrý. Tak aspoň, že tak.
A odpoledne už jen tak doma.
Už by se mi líbilo, kdyby mi zase bylo úplně dobře.

A dneska zase denní. A jsem zase KO. poslední dobou je to v práci nějak náročnější a to neříkám jen já, na tom se shodujeme všechny. Tak zítra zase volno, tak snad si oddechnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat