neděle 31. srpna 2014

Poslední prázdinový víkend

Tak nějak uplynul, ani nevím jak.
V sobotu si Jana  půjčovala auto, jezdí se zaučovat do nové práce.
Jezdí i s Cipískem, tak tu bylo veselo i odpoledne, kdy auto vracela.
Zjistili jsme, že Viki umí pít ze skleničky. Jana si nalila vodu, podřepla a než se nadála měla ji prázdnou a okolo ani kapka.


Já mazala na noční. Tahle sobotní mě nebaví (nemyslím tím pracovní vytížení).
Je narušená sobota i neděle, kdy dopoledne prospím.
Naštěstí mám schopného muže, kterému nečiní problém připravit i oběd.
Po obědě mne chytla nějaká divná touha, či co. Takový přiblblý nápad, že pojedeme do Liberce na nákupy. Já, která tááák nerada nakupuju. Tak jsme vyrazili.
Lilo jako z konve, takže buď bych doma uklízela, nebo.....
Na úvod kávička a zákusek. Lucka jahodový koktejl. To mi zvedlo náladu.
Pak tedy ty nákupy. V jednu chvíli jsem byla sama ze sebe dost zoufalá.
Fakt tyhle velké obchoďáky nejsou pro mne.
Ale zvládli jsme to v pohodě, trochu něco nakoupili (samozřejmě, že úplně něco jiného, než pro co jsme jeli).
Závěrečný krám byl Decathlon. To je jiný kafe.
Když několik malých dětí a postarší bláznivá matka zkouší všechno, co se vyzkoušet dá.
Jo bylo to pěkné odpoledne.
A zítra hurá do školy.





1 komentář:

  1. Taky nemám velké obchoďáky ráda a nakupování je pro mne nutné zlo. Ale Decathlon mám ráda, hrajeme tam totiž ping pong a šipky :-)

    OdpovědětVymazat