úterý 2. září 2014

Začala škola

Je mi jasný, že tohle vědí naprosto všichni. Ale co taky dneska napsat....
Řekla bych, že jsme docela rádi. Lucka už prostě potřebuje mezi děti.
Ráno jsem ji odvezla do školy, dojela si nakoupit a zase ji vyzvedla.
Už to nijak neprožíváme. Bereme to prostě tak jak to je. Letos trochu změna, Lucka je už na druhém stupni, má jinou třídu ( až ve druhém patře), jinou třídní učitelku (vypadá nadějně) a sedí s někým jiným. TAk uvidíme, co ten nový školní rok přinese.
Ještě jsme pořešily kroužky a vyrazily do sousedního městečka.
Ono jsme tak nějak včera nekoupili bačkory a cvičky pro které jsme vlastně do LBC jeli.
Pršelo a pršelo, ale to nám ani moc nevadilo. Vše nakoupeno.
Chtěli jsme si osladit život v naší oblíbené cukrárně, ale bylo plno. Tak jsme si nějakou dobrotu koupily aspoň domů.
Odpoledne jsme připravily věci, které bude potřebovat do školy, chvíli jsem požehlila a zase mazala do práce na noční. Tentokrát se skvělou kolegyní.
jo a vykvetla mi kytka, kterou jsme si včera v LBC koupily.


Dnes ráno jsem odvezla Lucku do školy a šla spát. Vstávala jsem až když Lucka přišla ze školy domů.
Navečer jsme zase měly reservovanou hodinu Jumpu. Lucku to docela baví. Dneska jsem po dvou nočních byla trochu unavená ( on holt organismus je z toho vedle, když jednou spí a jednou zase ne), ale jsem ráda, že jsem šla. Zase na druhou stranu, to prádlo se samo nevypere a nevyžehlí, podlaha nevytře a nádobí neumeje.
No, budu to muset nějak dohnat v dalších dnech.

1 komentář:

  1. já jsem taky ráda, že je škola.

    Konečně naše domácnost dostane trošku rytmus.

    Zdravím z Hané

    Lucka od Fíků

    OdpovědětVymazat