úterý 7. října 2014

Choroba

chorobná pěkně otravuje. V noci jsem kašlala a kašlala.
Lucka byla ráno zlatá a nechala mě spát. Jen jsem ji odvezla do školy a zase zalehla.
Jen srnky jsem vyplašila když jsem venčila Viki.


Udělala jsem hubníka z té trochy včerejších hub.
V poledne jsem naložila brusle, prkýnko, chrániče a vyrazila za Luckou.
Měla dvě hodiny volna a byla by škoda je  jen tak uplynout.
Vedle školy vede cyklostezka. Vlastně jsme se tam obě s luckou kdysi učily jezdit.
Tak jsme se jely projet i po prodloužené části po které jsme doposud chodily jen pěšky.
Cestou jsme zjistily, že vedle stezky roste kaštan. Pár jsme jich našly.


Pro kačenky jsme tentokrát nic neměly, ale myslím, že jim to zatím nevadilo.


Při zpáteční cestě jsme koupily svačinu - Lucka si veze v sáčku dvě koblihy.


Sundaly jsme brusle a šly ještě potrénovat prkýnko. Zatím jenom lehký nájezd na kraj rampy :)


Lucka šla na keramiku, já s Viki na procházku.



Chorobu se snažím zahnat pohybem, tak doufám, že se mi to podaří.
Taťka ještě odpoledne dělal se dřívím.

1 komentář:

  1. krásně se to kouká na podzim..

    přeju, ať je choroba brzo pryč!!

    OdpovědětVymazat