neděle 28. prosince 2014

Dny sváteční

jsem očekávala klidné, ba až nudné. Takřka to tak bylo.
Ve čtvrtek jsme si přivezli už na oběd babičku.


Pojedli jsme, popovídali, na nějaké fotky pokoukali...
Lucka přehrála vánoční koncert a přidala pár kousků navíc.
V mezičase vyrazila vyzkoušet dárek. Jo, půjde to. Už teď mám velké obavy, že jí nebudu stačit....


Navečer se nám podařilo navázat spojení s Péťou a babička si s vnučkou mohla hezky pohovořit.
Spokojená byla babička i Péťa. Ta teda hlavně proto, že za ní přiletěla na svátky kamarádka.
Po té jsem jí poslala krabičku cukroví a bramborový salát. Prý dobrý, ale až se vrátí chce Vánoce.
U nás tedy bude stromeček až do půlky února. A proč vlastně ne.

V pátek pohodička. k obědu jsem udělal bramborové placky. Dost bylo masa.
Přečetla jsem si knížku, napustila vanu...No a pak frčela do práce. Tam teda byla taky docela pohoda.
Skoro jsem měla pocit, že někteří lidičkové tráví svátky raději u nás....

V sobotu jsem pospala a odpoledne, že pojedeme zkusit brusle.


Lucka byla zvyklá na dětské, spíš chlapecké, bez zoubků. Měla jsem doma jedny staré, dámské....
Trochu hororové odpoledne, co vám budu povídat,  přežili jsme všichni.
Ale Lucka prostě v TOMHLE (klasické dámské brusle) jezdit ne a ne a nebude.
Večer jsem se ještě pustila do pečení další vánočky. Tentokrát jsem udělal dvě menší.


Jedna zůstala doma a ta druhá putovala k jedné mojí milé kolegyni jako dárek. Ona mi totiž nadělila dáreček pod stromeček v práci. Dlouho jsem přemýšlela, čím bych jí tu radost oplatila. Kupujte si někde něco v neděli odpoledne... Povedlo se, radost jsem udělala. A o tom to je....


Tím je jasné, co jsem dělala v neděli. Pracovala jako ďas. Né, bylo to v klidu, ale utahaná jsem jako přišla, to jo. Ještě u nás byla taťkova návštěva. Známý, který k nám o Vánocích chodí každý rok.
Když odešel, odpadla jsem. Probral mne až Mrazík. Lucku jsme trochu s taťkou štvali, jak jsme ho celýho doslovně citovali.Holt je to klasika. Víte, že ten film letos oslavil padesátku?

Žádné komentáře:

Okomentovat