pondělí 29. prosince 2014

Mít víc dětí

vám zaručí, že nikdy nevíte, kdy se vám zvýší hladina adrenalinu.
Péťa v cizině, to je pro mne adrenalin každodenní.
Lucka třeba nedávno na bruslích...
A Janička zrovna dneska.
Vařím oběd. V tom telefon. Jsem bourala, potřebovala bych pomoct.
Tak jsme se najedli a vyrazili. Všichni.
Cestou...


 Manžel, aby poskytl první pomoc autu. Janička ji naštěstí nepotřebovala.
Já jela s ním, abych dělala morální podporu a bleskosvod. Blesky se však nekonaly.
Lucka proto, aby doma nebyla sama.
Těsně před cílem mě napadlo, že tam mají Sportisimo a co kdyby měli nějaké brusle.
Tak máme brusle, běžky i s vázáním, boty na běžky a hůlky. Lucka měla dneska druhé Vánoce.
Nevím, co nás to popadlo, ale byl to rychlý a klidný nákup a se vším je maximálně spokojená.

V místě určení jsme zkoukli škody, zjistili, že to jsou "jen plechy" a mohlo to dopadnout mnohem hůř.


Ke všemu má Cipísek angínu ( ano i pejsci můžou mít angínu), kterou chytil od Jany, které opravdu není dobře.
Taťka dal auto do pojízdného stavu. Nám zatím poskytli azyl u Janičky v práci.
Naložili jsme nemocného Cipíska a vzali ho domů.
Janička večer dojela taky, v pořádku.

Ještě přidám taťkovu příhodu z benzínky, kde byl koupit něco, co  s sebou neměl.
Našel se tam pes, černý labrador. Paní, které nebyl lhostejný jeho osud zavolala policii. Městská nereagovala vůbec. Státní měla dotazy tipu - kdy se pes narodil a kolik váží. Manžel si naštěstí všiml, že má na obojku "cosi" a v tom ukryté telefonní číslo. Zavolal majitelce a její reakce byla - no jo, tak mi ho přiveďte domů . Na to teda manžel fakt neměl čas a ani se po onom městě nevyzná. Majitelka tedy vyslala dceru....

1 komentář:

  1. Hezký den... pro mne jako pro čtenáře :-) Přeji príma Silvestra a šťastný nový rok. Pavel

    OdpovědětVymazat