sobota 21. února 2015

Když se nedaří,

neznamená to, že to je špatně.
Volno. Těšila jsem se. Naplánovali jsme běžky.
A že zase na Jizerku, když to posledně bylo tak hezký.
Za kostelem v Horním Polubném policajt a dál nás nepustil, že prý je na Jizerce přeplněno.
No dobrá, vrátili jsme se kousek, ke kravínu v Příchovicích. Projdeme se na běžkách okolo Štěpánky. Slunce svítilo, ale taky bylo pěkně umrzlo, klouzalo to a fučel pěkně ostrý vítr.
Pod Štěpánkou


V zájmu zachování fyzického i duševního zdraví otočka a raději domů. Dost jsem se držela.
Po acido lívancích jsem se rozhodla, že doma sedět nehodlám a jdu se aspoň projít s Viki, když už je tak krásně. Muž byl tak hodný, že mne kousek odvezl a já se vydala na zpáteční cestu (cca 6 km).
Vyrážíme


No co myslíte. hned jak jsem vylezla na kopec zalitý sluncem se přihnaly mraky a bylo po sluníčku.


A toho bláta všude kolem. A hromady hnoje....Viki šla po návratu domů do vany, moje oblečení do pračky.
Nicméně jsem se docela hezky prošla a vyvětrala si hlavu.
Pár "panoramat" z procházky




Chlupatice jedna


A náš ďolíček


A pak si tak doma sedím a najednou telefon. Jana.
Mami, co děláš večer? Nepůjdeš se mnou do kina?
No jasně, že jsem šla a moc ráda.
Takže nakonec to byl hezký den, ač to zpočátku moc nevypadalo.

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Kobry a užovky :), docela drsný , ale ze života

      Vymazat
  2. Týý jo ... u nás jen to bláto:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Po krásnych fotkách na vašom blogu som sa vyhecovala na Jizerku a bola to nádhera ! Ale autom sa tam cez víkend bojíme, skúsili sme vlak z Kořenova do Jakuszyc a na bežkách cez Jizerku späť. Odporúčam. A okolo Štěpánky to máme hrozne rádi, parkujeme radšej v Rejdiciach a ideme hneď do lesa, aby sme sa vyhli tej otvorenej veternej pláni k Štěpánke z Příchovic.

    OdpovědětVymazat
  4. Vycházka s Viki hodně připomíná naše vycházka, ale já jen nacpu pračku :). Krásná zima..a určitě i běžko-výlet!

    OdpovědětVymazat