neděle 1. března 2015

Únor se přehoupl v březen

ani nevím jak. Hrozně to letí, to říkám pokaždé, já vím.
Vybavit si, co bylo skoro před dvěma týdny ...
V neděli jsem měla volno. Počasí nic moc, Lucie taková nijaká. Takže jsme zůstali doma.
V pondělí denní. Pracovní starosti se probírají stále dokola. Nikdo neví, co bude. A když je ještě k tomu mimořádná záležitost, tak to je teprve potom starost. Ale naše směna byla relativně v pohodě, pořád máme dost práce a to je vlastně dobře.
V úterý noční s milou osobou, jen nějak moc práce, takové, kterou by si člověk i odpustil, ale bohužel to nejde. Ve středu pospat po noční. K tomu samozřejmě běžné denní povinnosti - odvézt, přivézt, nakoupit, nakrmit....
Večer seminář na téma - důležitost pitného režimu. Sešlo se nás hodně, až jsem se divila. Pitný režim dodržen na 100 %. Z hospody nás vyhodili po půlnoci, že prý jako zavíračka...
Ještěže mi na cestu svítil měsíc. Foceno mobilem, takže nicmoc.



Na čtvrtek jsem měla v plánu u Viki předoperační vyšetření. Zvládly jsme to v pohodě, jen madam byla jaksi ukřivděná. A to ještě netušila ( nebo jo ?), co ji čeká. Potěšující je, že náš těžký alergik je vlastně úplně zdráv.


V pátek dopoledne jsem zajela pro jablka, dokud ještě ve skladech mají. A potom strávila den v kuchyni, neb jsem šla na noční, tak aby doma něco bylo. Navíc měla přijet Pétě kamarádka na ples, ale bohužel si vyvrkla kotník.
V sobotu jsem tedy pospala, oběd byl hotový, jen ohřát. Odpoledne vzala Péťa ven Viki, po návratu šla do vany, takže jeden bod byl splněn - je vykoupaná před operací.
Pak volala Janička, potřebuju pomoct se šatama, tak jo. Holky šly na ples totiž obě.
Kamarádka Péti nepřijela, ale Péťa přeci nocležníka z plesu přivedla.
Moc jsem toho nenaspala, protože Viki asi odpoledne venku něco sežrala a v noci měla běhací. Ráno se poblila ( promiňte ten výraz). Byla jsem teda dost vzteklá, to přiznám.
Vzala jsem si v práci totiž dovolenou, aby vše bylo v klidu a den před operací tohle.
Naštěstí se to uklidnilo. Viki nemá průjem, nezvrací, nocležník odešel. :)
V neděli odpoledne se Péťa sbalila a muž ji přestěhoval opět do PB na VŠ.



Žádné komentáře:

Okomentovat