pondělí 9. března 2015

Dneska

 jsem měla jít po týdnu dovolené do práce. Jenže situace je taková, že jsem prostě doma.
Odvezla jsem Lucku (koleno se o hodně zlepšilo).
Vzala jsem Viki na procházku a zase bylo jiné nebe a zase krása.(Jen ten mobil v tomhle počasí nefotí moc dobře, v reálu to vypadalo mnohem líp.)
Na jedné straně


a na druhé..


A ještě jednou....


Pak jsem se doma snažila dohnat minulý týden, neb se mi už udělalo docela dobře.
Jen ta únava, ta kdyby nebyla...
Odpoledne nákup a hurá na kontrolu na veterinu. Nebyla vůbec v plánu, ale objevila se drobná (pevně v to doufám) komplikace. Volala jsem Janě, ta konzultovala s lékařem a bylo nám doporučeno se raději přijet ukázat. Takže místo procházky výlet autem.
Viki důkladně prohlédnuta, shledána takměř zdravou, ale ještě nějaké léky předepsány. Všichni věříme, že bude OK.

Žádné komentáře:

Okomentovat