neděle 8. března 2015

Každé ráno,

 a odpoledne chodím s Viki v rámci rekonvalescence na krátké procházky.
A pořád je na co koukat.
Takhle krásně bylo v sobotu.


Ovečky jsou stále venku, myslím, že jich brzo bude o několik víc.


Viki procházky svědčí, mě ostatně taky. To sluníčko....Hned je veseleji.


 Jen Lucka zůstává doma. Po včerejším karnevalovém pádu jí bolí asi nejvíc koleno. Bude to dobrý, ale chce to trochu klidu. No, co se dá dělat. Taťka byl zkontrolovat babičku.Zotavuje se nám velmi dobře. Poslala jsem jí nějaké jídlo a po obědě rychle upekla jablečnou roládu, protože buchta, kterou jsem upekla ve čtvrtek už jaksi není.

A takhle bylo v neděli ráno. Sluníčko se hádalo s mraky, kdože se ujme vlády. Nakonec se to tak nějak střídalo, sluníčko asi vyhrávalo.



Odpoledne jsem se ven vlastně nedostala. Čtvrteční buchta s jablky a krémem měla úspěch a došel mi tichý vzkaz - upeč znova. Teda nechtělo se mi, venku tak hezky...
Ve chvíli, kdy jsem měla hotovo a chtěla jít ven, dorazila Jana s Cipískem. Chvíli po ní se vrátila Péťa z práce a chystala se zase na VŠ. Do toho přijel brácha.
Kousek buchty ke kafi, kousek Janě, kousek Pétě a tichý vzkaz upeč znovu opět visel ve vzduchu :).
Nepeču, ale mám radost, že jim můj nový pokus tak chutnal. Jen jsem ji nestihla ani jednou vyfotit. Tak snad napotřetí to vyjde.

A když je prý to MDŽ.


 A abych tady pořád nepsala jen o Viki, tak aspoň pár řádek o Fíbí. Je to pěkná potvora, mrcha útočná, provokatérka a hlavně divous. Aby se zabavila a neprudila dostává na hraní růžový malý míček. Viz foto.


Míček si tlapičkou postrukuje, honí ho po chodbě...Ale co jí baví nejvíc. Míček chytne do zubů, vynese ho po schodech do patra a pouští ho dolů a lítá za ním. Dost jí to baví. A baví jí to dost dlouho. Na noc jí musí být míček zabaven, jak skáče po schodech máme občas pocit, že je zemětřesení.
Chtěla jsem ji při tom vyfotit, ale jakmile vylezu na chodbu, lehne (viz foto) a dělá naprosto vzornou.



Žádné komentáře:

Okomentovat