úterý 3. března 2015

Kontrola

Den po operaci musí proběhnout kontrola. Už ráno mi bylo jasné, že dostaneme pochvalu.
Viki radostně sbaštila první malou dávku jídla, spolkla svoji ranní tabletku, došla se vyčůrat a vůbec vypadala, jakoby se nic nedělo. Pak si to teda uvědomila, zase zalehla a odpočívala.
Za to mě není vůbec dobře. včera jsem si myslela, že rýmička, ale ono je to nějak horší.
Ať žije dovolená :). No, zase chodit v tomhle stavu do práce bych asi nechtěla.
Tak aspoň kousek jara mám doma, aby mi bylo líp.


V poledne jsme vyrazily. Cestou jsme zjistily, že proběhla nápravná opatření v nebezpečném místě.


 Schválně jsme jely tak, aby byla v práci i Jana, protože se chudák holka bála, že na ni Viki zanevře. Nestalo se tak. Do čekárny nakráčela jakoby se včera nic nedělo.


A když slyšela za dveřmi promluvit Janičku, tak jsem myslela, že si ocas ukroutí.


Kontrola proběhla v klidu a zase jsme mohly frčet domů.
A pořád je vzorná. O jizvy se nazajímá, odpočívá. Ale už zase loudí jídlo a chodí vítat, když někdo přijde domů. Jizvy vypadají dobře, tak myslím, že nejhorší máme za sebou.
Snad to bylo správné rozhodnutí.

1 komentář:

  1. To je hrozně fajn, že se Viki rychle uzdravuje a tobě přeji to samé :-)

    OdpovědětVymazat