středa 4. března 2015

Kdo je víc nemocný ?

Tak nějak nevím. Viki se zdá být v pohodě. Tabletky už zase sbaští s radostí ( jo, ona je fakt hypochondr .) ). Jídla se nemohla dočkat. Ráno se i vykadila. Jizvy si nelíže, vůbec si jich nevšímá a je v klidu a odpočívá. To ona teda taky umí. Prostě vzorný pacient.

O mě se už kolikátý den pokouší virosa, dneska je to asi nejhorší. tak jsem se těšila, co toho udělám, když budu doma....Ale ono to nejde. Jen dovézt Lucku kam potřebuje a zase honem do tepla.
 Celý den jsem polehávala, odpoledne jsem dokonce usnula.
Alespoň jsem se dala trochu do kupy na večer.

Bylo divadlo. Bylo dobré. Foto vypůjčené ze stránek MDMB.

Ostře sledované vlaky

Stejně jsem tam občas viděla Lexu :)

 A po divadle jsem dostala na zítra oběd :). To Janička. Do divadla kvůli práci s námi nemohla, poslala za sebe kamarádku, ale čekala na nás po divadle a přinesla mi v mističkách, co uvařila.
Už se těším na zítra.
Při návratu z divadla



Žádné komentáře:

Okomentovat