středa 6. května 2015

Prodloužený víkend

I když v nové práci mám víc volných dnů v měsíci (zato chodím i o víkendech) tak mi nějak chybělo volno, nějaký relax. Prostě vypadnout a zapomenout na ty tahanice a komplikace kolem naší práce. Jestli budeme, nebo nebudeme.
Dlouho jsem přemýšlela a volba padla na naši milovanou Třeboň. Napsala jsem paní domácí a kupodivu jeden termín, který nám vyhovoval byl volný. Jak já se těšila....
Dopoledne jsem zabalila, došla naproti Lucce do školy ( na zítra je omluvená). Pěšky, protože auto si půjčila Péťa na zkoušky ( uděla obě, šikulka naše). A když přijel muž z práce, tak jsme naložili a vyrazili. Ač je to asi rychlejší (toť otázka), nejezdíme přes Prahu, ale oklikou, kde se nám to líbí víc.
Cesta trvá čtyři hodiny. My se fakt kocháme a nepospícháme.
Do Třeboně jsme dorazili se západem slunce.


Nebyli jsme tady tři roky a bylo to, jako bychom odjeli včera. Skoro jako když se vracíte domů.
V kamnech zatopeno jenom pro nás, nikdo jiný ještě na penzionu nebyl.


Co víc jsme si mohli přát. Nejdůležitější část víkendu - přesun - byl splněn.
Viki zůstala doma, postará se o ni Péťa s Janičkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat