neděle 29. listopadu 2015

První adventní

Jo, jo všude se rozsvěcí stromy, zapalují svíčky.
Kdo mě čte, ví, že na to moc nejsem. Adventní věnec jsem vždycky kupovala na jarmarku v místním muzeu. Ten byl včera, to jsem nestihla.
Uvidím, zda nějaký ještě koupím.
Upekla jsem první cukroví - linecké. Nevím, jestli taky nebude poslední.
Ale co, hlavně, že se máme rádi.

V posledních dnech se daly do pohybu jisté věci. Doufám a věřím, že je to dobře.
Zase jsem trochu slevila ze svých rozhodnutí, a pevně věřím, že to bude ku prospěchu věci.

Jana se léčí z nějaké virozy. Dokonce si vzala dovolenou. Už je jí líp. Byli jsme jí nakrmit Žofii - morče.
Péťa cestuje. Je v Portugalsku, chystá se do Španělska. Je šikovná a hlavně o sobě dává vědět. Tak jsem aspoň klidnější.
Babička nadává na sníh. Bylo ho tu asi 5 cm, už do toho prší. Fuj. Nadávám taky.
Teta v cizině měla návštěvu, tak byla spokojenější. Potřebovala by tam někoho k sobě. Ach jo.

A tak tady sedím, přemítám o životě, dumám, kam v dalším roce na dovolenou a vzpomínám na tu letošní.


Kvilda

2 komentáře:

  1. Ivo, přeji krásné a pohodové vánoce a pevně doufám, že delší přestávku zde způsobil pouze nedostatek času. Neznáme se, ale moc ráda Vás čtu. Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko, děkuji za přání a i Vám vše nej. Zase napíšu a poznat se můžeme :) iva.dan/seznam.cz

      Vymazat