pondělí 16. listopadu 2015

Stručně

Úterý - denní, trochu jsem se jí bála, ale nakonec to šlo.
            Po ní na koncert hudebkový. Lucka hrála. Šikulka naše.


Středa - volno. Snažila jsem se zpracovat doručené balíčky.
Čtvrtek - další denní. Ve dvě odpoledne jsem byla dost, no prostě jsem toho měla dost.
               Ustála jsem to. Uf. Tak jsem si šla večer zaskákat.
               Byl to záhul, dost jsem to flákala, ale jsem ráda, že jsem šla.
Pátek  - volno. Odpoledne zcela dobrovolně na chvíli do práce. Pomoct oblíbené kolegyni.
             Navečer navařit na sobotu a neděli. Proč?
Sobota a neděle - denní. Venku prší a prší. Svět se točí divným směrem (Paříž).
                             Nicméně v práci to šlo.
Dneska konečně s Viki na očkování. Dostaly jsme pochvalu. Vzhledem k celkovému stavu je OK a ještě od kastrace zhubla. Kdyby to bylo na ní, tak už je jak sud, ale my si to ohlídáme.
Vedle veteriny kam jezdíme je legální stěna pro grafiti. Dost dobrý.


1 komentář: